نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
وجه المصالحه پرین جانشین كانسلو می شود!

وجه المصالحه پرین جانشین كانسلو می شود!

 

بنفیكا در جدیدترین تصمیم و اقدام عملی‌اش برای جذب ماتیا پرین آماده است تا در ازای انتقال این بازیكن از تورین به لیسبون، ژائو فِرِ‌ی‌را مدافع راست و 18 ساله‌اش را به عنوان بخشی از هزینه این ترانسفر عازم یوونتوس كند.

 

شبكه تلویزیونی Sky Sport Italia ضمن اعلام این خبر، فری‌را را محصول آكادمی باشگاه بنفیكا معرفی كرد كه سابقه حضور در لیگ جوانان اروپا را نیز در كارنامه فوتبالی‌اش دارد. این مدافع جوان كه سابقه حضور در تمامی رده‌های سنی تیم ملی پرتغال را نیز در كارنامه‌اش دارد، 185 سانتی‌متر قد دارد و یكی از اعضای تیم جوانان بنفیكا به حساب می‌آید.

 

 

ماتیا پرین كه تابستان گذشته با قراردادی 12 میلیون یورویی از جنوا به یوونتوس پیوست در صورت موافقت بانوی‌پیر با پیشنهادی همطراز با رقم قرارداد سال گذشته‌اش، به بنفیكا خواهد پیوست. با اینكه یووه و پاراتیچی در گفتگو با روی كاستا مدیر ورزشی این باشگاه پرتغالی برای موافقت با این انتقال خواستار 15 میلیون یورو شده‌اند اما ایده « ژائو فِرِ‌ی‌را» می‌تواند چالشی جدید برای مدیر ورزشی یووه بر سر انجام این انتقال به حساب بیاید.

 

اسكای در بخش پایانی گزارش خود از دیدار مستقیم الساندرو لوچی مدیربرنامه‌های پرین با لوئیز فیلیپه رئیس باشگاه بنفیكا نیز خبر داده و مدعی شده، این تیم پرتغالی به شدت روی ماتیا پرین حساب كرده و تصمیم دارد دروازه این تیم را در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر پرتغال به وی بسپارد.

 

گفتني است بنفيكا اميدوار است در توافق با يوونتوس هرچه سريعتر پرين را راهي تمرينات آماده‌سازي عقاب‌هاي قرمز كند؛ تمريناتي كه طبق اعلام اين باشگاه در كمتر از 48 ساعت آينده آغاز خواهد شد. پيشنهاد بنفيكا در حالي به يوونتوس ارائه مي‌شود كه در هفته‌هاي گذشته شايعه خروج ژائو كانسلو مدافع راست و پرتغالي يووه در رسانه‌ها فراوان به چشم مي‌خورد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: